اخبارمطالب ویژه

بهترین نرم‌افزارهای مدیریت پروژه سال ۲۰۱۹

۶- Mavenlink

Mavenlink به عنوان یک “پلتفرم مشارکتی مدرن” ابزارهایی را برای کمک به مشاغل خدماتی در افزایش عملکرد و بهره‌وری ارائه می‌دهد. در این زمینه “مشاغل خدماتی” شامل آژانس‌هایی هستند که با مشتری‌ها، شرکت‌های مشاوره تجاری و تیم‌های خدمات حرفه‌ای همکاری می‌کنند.

Mavenlink طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های مدیریت پروژه را برای کاربران خود از جمله: مدیریت منابع، حسابداری پروژه و هوش تجاری ارائه می‌دهد. این نرم‌افزار همچنین به مشتریان کمک می‌کند تا داخل و خارج سازمان همکاری کنند و این نرم‌افزار را به ابزاری محکم برای تیم‌های خدماتی است که به دنبال افزایش بهره‌وری و کاهش شکاف‌های ارتباطی هستند.

۷- Slack

درحالی‌که بسیاری Slack را یک ابزار چت تیمی ساده در نظر گرفته و یک نرم‌افزار مناسبِ مدیریت پروژه نمی‌دانند، بارها و بارها در ویژگی بررسی‌های آنلاین آن‌ها، مشتریان در مورد نحوه استفاده از slack برای مدیریت کار صحبت می‌کنند. ازآنجاکه ارتباطات بخش مهمی از همکاری و مدیریت کار است، ما تصمیم گرفتیم که این نرم‌افزار را در لیست قرار دهیم.

Slack هزاران بررسی مثبت آنلاین دارد، بنابراین شرکتی نیست که نادیده گرفته شود حتی اگر در جعبه سنتیِ “مدیریت پروژه” نباشد. Slack برای مدیریت پروژه‌ها مفید است زیرا به کاربران امکان می‌دهد در زمان واقعی باهم چت و همکاری کنند، اما ارزش واقعی آن در لیست یکپارچه‌سازی است. تزریق همکاری در هر پروژه با Slack آسان است، زیرا می‌تواند با هزاران ابزار مختلف ادغام شود.

Slack ابزاری عالی برای تیم‌هایی با بلوغ کم است که فقط می‌خواهند در طول روز با یکدیگر در ارتباط باشند تا بتوانند باهم کار کنند. اما اگر به دنبال یک نرم‌افزار کامل مدیریت پروژه هستید، گزینه‌های دیگری در این لیست پیدا خواهید کرد.

۸- Tragetprocess

Targetprocess یکی از ابزارهای فنی نرم‌افزار مدیریت پروژه در این لیست است، زیرا آن‌ها به شرکت‌های بزرگ و تیم‌های سازمانی که به دنبال توازن چابک  در سازمان خود هستند، خوراک می‌دهند. اگر با مدیریت سبد پروژه و چرخه برنامه‌ها آشنایی نداشته باشید، احتمالاً این نرم‌افزار مناسب نیست زیرا این اولین چیزی است که Tragetprocess ارائه می‌دهد. بااین‌حال اگر شما یک سازمان تجاری هستید که برای کسب بینش عمیق در تجارت خود به داشبورد و گزارش‌های نمونه‌کار   قدرتمند نیازمندید، پس Targetprocess می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. Targetprocess هم گزینهٔ SaaS و هم فرضیه را ارائه می‌دهد، بنابراین شرکت‌های تجاری دارای انعطاف‌پذیری در استقرار و نصب هستند.

نتیجه‌گیری

قاعدتاً انتخاب بهترین نرم‌افزار مدیریت پروژه برای شرکت شما دشوار است و گرفتن اولین تصمیم درست بسیار مهم است. چرا؟ انتخاب یک پلتفرم مدیریت پروژه برای تیم شما یعنی شما ظرف ماه‌های آینده در حال انجام این کارها خواهید بود: کارمندانی که شبانه‌روز در حال کار هستند- واردکردن کار از راه‌کارهای مخصوص خودتان و آموزش تیم خود برای استفاده از نرم‌افزار. آخرین چیزی که شما می‌خواهید این است که قبل از انتخاب بهترین نرم‌افزار برای نیازهای خود، ماه‌ها وارد روند شبانه‌روزی شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا