اخباردفتر مدیریت پروژه

کنفرانس‌های مدیریت پروژه سال ۲۰۲۰

۷- کنفرانس PMO ۲۰۲۰ پاریس

زمان: ۲۲-۲۱ فوریه

مکان: پاریس، فرانسه

کنفرانس بین‌المللی Lean Six Sigma و مدیریت پروژه یکی دیگر از رویدادهای سازمان کنفرانس تحقیقات بین‌المللی است که با هدف اتصال دانشمندان از سراسر جهان برای در نظر گرفتن چالش‌های Lean Six Sigma و PM و ارائه راه‌حل‌ها و ایده‌های کاملاً جدید برگزار می‌شود.

 

۸- کنفرانس اجایل ۲۰۲۰

زمان: ۲۴-۲۰ جولای ۲۰۲۰

مکان: اورلاندو، فلوریدا، ایالات متحده

کنفرانس سالانه آمریکای شمالی برای جامعه اجایل (چابک) به ادامه اصول اجایل اختصاص دارد و بستری ارائه می‌دهد که در آن می‌توان ایده‌ها را به اشتراک گذاشت و شکوفا کرد. مانند بسیاری از این کنفرانس‌ها که در انتهای سال برگزار می‌شوند، هنوز سخنرانان و حامیان مالی مشخص نشده‌اند برای اطلاعات به‌روز شده باید کمی صبر کنید.

 

۹- کنفرانس جهانی PMI سال ۲۰۲۰

زمان: ۱۹-۱۷ اکتبر ۲۰۲۰

مکان: سیاتل، ایالات متحده

این کنفرانسی پیشرو در حوزه مدیریت پروژه در زمینه صنعت، پروژه‌های خدماتی، برنامه و مدیریت نمونه‌کارها است. در این کنفرانس گواهینامه و PDU اهدا می‌شود و دربرگیرنده جامعه بزرگی از متخصصان برای شبکه‌سازی است. در این کنفرانس یک سری مذاکرات زنده از نوع TED وجود خواهد داشت که به دنیای درحال تغییر مدیریت پروژه می‌پردازد.

 

۱۰- همایش مدیریت پروژه دیجیتال ۲۰۲۰

زمان: ۲۰-۱۸ اکتبر

مکان: اورلاندو، فلوریدا

ایجاد یک انجمن همان چیزی است که موجب برگزاری همایش سالانه مدیریت پروژه دیجیتال می‌شود. این رویداد توجهات بین‌المللی را به خود جذب می‌کند و بین آژانس‌های DPMs و DPMs داخلی تقسیم می‌شود. در این اجلاس هنوز هم برنامه‌هایی از سخنرانان باتجربه و پرانرژی برای گفت‌وگو در مورد موضوعات مختلف پذیرفته می‌شود.

 

۱۱- هم‌نشست PMO

زمان: ۶-۳ نوامبر ۲۰۲۰

مکان: دنور، ایالات متحده

این رویداد سالانه PMI که برای متخصصان PMO برگزار می‌شود هنوز فهرست سخنرانان خود را اعلام نکرده است. بااین وجود PMI یک سازمان تجاری پیشرو برای مدیران پروژه در آمریکای شمالی است که به متخصصان، مربیان باتجربه، معلمان و ارائه‌دهندگان دسترسی دارد. این هم‌نشست را از دست ندهید.

 

۱۲- کنفرانس مدیریت پروژه فنی

زمان: ۲۴ تا ۲۶ فوریه ۲۰۲۰

مکان: آتلانتا، ایالت جورجیا، آمریکا

اگر شما جزو کسانی هستید که سال‌ها تجربه مدیریت پروژه دارید اما می‌خواهید وارد جنبه‌های فنی مدیریت پروژه شوید، این همایش برای شما مناسب است. کنفرانس مدیریت پروژه فنی از ۲۴ تا ۲۶ فوریه ۲۰۲۰ در آتلانتا ایالت جورجیا آمریکا برگزار می‌شود. مدیران پروژه می‌توانند نحوه ایجاد یک محیط مدیریت پروژه فنی را بیاموزند. علاوه بر این، این همایش چارچوب‌های مختلف مدیریت پروژه را نیز در بر می‌گیرد و فرصت‌های شبکه‌سازی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با صدها نفر از متخصصان مدیریت پروژه در تماس باشید.

 

بخش اول مقاله را از لینک زیر بخوانید:

کنفرانس‌های مدیریت پروژه سال ۲۰۲۰ (بخش اول)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا