اخباردفتر مدیریت پروژه

کنفرانس‌های مدیریت پروژه سال ۲۰۲۰

 

 

۱- کنفرانس PMO

زمان: ۳-۲ ژوئن ۲۰۲۰

مکان: لندن، انگلستان

اگر شما علاقه‌مند به یادگیری جدیدترین فنون، ابزارها و تحقیقات مرتبط با مدیریت نمونه‌کارها، مدیریت برنامه‌ها یا دفاتر مرتبط با مدیریت پروژه هستید، کنفرانس PMO باید در صدر لیست شما باشد. شرکت‌کنندگان می‌توانند ایده‌هایی را به اشتراک بگذارند و با افراد همفکر ارتباط برقرار کنند. با حضور بیش از ۶۰۰ متخصص PMO، این یکی از بزرگترین کنفرانس‌های PMO در جهان است. این کنفرانس از ۲ ژوئن ۲۰۲۰ آغاز می‌شود و در ۳ ژوئن در لندن به پایان می‌رسد.

 

 

۲- کنفرانس GOTO

زمان: ۲۹-۲۷ آوریل ۲۰۲۰

مکان: شیکاگو، ایالات متحده

 کنفرانس توسعه نرم‌افزار به‌همراه کارگاه‌های آموزشی با موضوع دیجیتال فردای ما. مباحث مهم این کنفرانس شامل یادگیری ماشین، میکروسرویس، جنبه انسانی فناوری، زبان‌های برنامه‌نویسی، DevOps، سرور، امنیت و اینترنت اشیاء (IoT) است. این کنفرانس برای توسعه دهندگان، رهبران تیم، معماران و مدیران پروژه مناسب است.

 

 

۳- کنفرانس اجایل ۲۰۲۰

زمان: ۲۴-۲۰ جولای ۲۰۲۰

مکان: اورلاندو، فلوریدا، ایالات متحده

 کنفرانس سالانه آمریکای شمالی برای جامعه اجایل (چابک) به ادامه اصول اجایل اختصاص دارد و بستری ارائه می‌دهد که در آن می‌توان ایده‌ها را به اشتراک گذاشت و شکوفا کرد. مانند بسیاری از این کنفرانس‌ها که در انتهای سال برگزار می‌شوند، هنوز سخنرانان و حامیان مالی مشخص نشده‌اند برای اطلاعات به‌روز شده باید کمی صبر کنید.

 

 

۴- چابک و فراتر از آن

زمان: ۱۹ تا ۲۱ مه ۲۰۲۰

مکان: دیترویت، ایالت میشیگان، آمریکا

 اگر مدیرپروژه‌ای هستید که از روش‌های مدیریت پروژه چابک در پروژه‌های خود استفاده می‌کنید، پس نمی‌خواهید این کنفرانس مدیریت پروژه چابک را از دست بدهید. کنفرانس چابک و فراتر از آن با داشتن پنلی چشمگیر از بلندگوها، جلسات و موضوعات، چیزی بدردبخور برای همه دارد. کنفرانس چابک و فراتر از آن ۲۰۲۰ در تاریخ ۱۹ تا ۲۱ مه ۲۰۲۰ در شهر دیترویت ایالت میشیگان آمریکا برگزار می‌شود. البته احتمال به‌روزرسانیِ زمان و مکان این کنفرانس وجود خواهد داشت.

 

 

۵- همایش برنامه‌ریزی منابع ۲۰۲۰

زمان: ۳-۱ ژوئن ۲۰۲۰

مکان: سنت لوئیس، ایالات متحده

 رهبران صنعت سعی در ارتقاء بهترین روش‌ها در مدیریت منابع، مدیریت تقاضا و برنامه‌ریزی ظرفیت دارند. بیاموزید که چگونه استراتژی‌ها و اجرای بهتر پروژه‌ها را انجام دهید. در این همایش افراد حرفه‌ای برای ارائه و سخنرانی حضور خواهند داشت.

 

 

۶- همایش مدیریت پروژه دیجیتال ۲۰۲۰

زمان: ۲۰-۱۸ اکتبر

مکان: اورلاندو، فلوریدا

 ایجاد یک انجمن همان چیزی است که موجب برگزاری همایش سالانه مدیریت پروژه دیجیتال می‌شود. این رویداد توجهات بین‌المللی را به خود جذب می‌کند و بین آژانس‌های DPMs و DPMs داخلی تقسیم می‌شود. در این اجلاس هنوز هم برنامه‌هایی از سخنرانان باتجربه و پرانرژی برای گفت‌وگو در مورد موضوعات مختلف پذیرفته می‌شود.

 

 

بخش دوم مقاله را از لینک زیر بخوانید:

کنفرانس‌های مدیریت پروژه سال ۲۰۲۰ (بخش دوم)

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا