اخبارمطالب ویژه

بهترین نرم‌افزارهای مدیریت پروژه سال ۲۰۱۹ (بخش دوم)

۳- Filestage

تیم‌های طراحی برای همکاری و مدیریت کارهای خلاقانه از Filestage، ابزاری به شدت بررسی‌شده و امتحان پس داده استفاده می‌کنند. این نرم‌افزار که به طور خاص با توجه به ذهن ساخته‌شده، بی‌نظیر است.

Filestage به کاربران امکان همکاری، اشتراک‌گذاری بازخورد در مورد دارایی‌های دیجیتال، گرفتن تأییدیه مشتری، پیوست تصاویر، فیلم‌ها و موارد دیگر را می‌دهد. تیم‌های خلاق می‌توانند از Filestage اعتبار خوبی کسب کنند، زیرا این نرم‌افزار می‌تواند به کاهش شکاف‌های ارتباطی و تأخیر در زمان تاییدهای داخلی و خارجی کمک کند. اگر در یک تیم طراحی یا یک تیم محتوا کار کنید، Filestage یک سیستم‌عامل عالی مدیریت پروژه برای شما خواهد بود.

۴- Workamajig

Workamajig شماره چهار شرکت نرم‌افزاری مدیریت پروژه در این فهرست است. درست مانند Filestage نرم‌افزار مدیریت پروژه Workamajig همچنین به آژانس‌ها و تیم‌های خلاق داخلی کمک می‌کند، با ابزاری برای کمک به این تیم‌ها برا برنامه‌ریزی و نظارت بر همه کارهای خود. Workamajig دارای ویژگی‌های نرم‌افزاری مخصوصاً برای تیم‌های خلاق است، از جمله: درخواست‌های مشتری، مدیریت اعضای تیم، تاییدات مشتری و همکاری. بیش از ۳۰۰۰ تیم خلاق از نرم‌افزار Workamajig استفاده می‌کنند و این نرم‌افزار دائماً از مشتریان در سایت‌های بررسی در سراسر وب دیدگاه‌های مثبت دریافت می‌کند. اگر به ابزاری برای کمک به مدیریت کار آژانس خلاق خود نیاز دارید، Workamajig ارزش بررسی دارد.

۵- Basecamp

شرکت Basecamp که در سال ۱۹۹۹ تأسیس شد یکی از قدیمی‌ترین و استوارترین شرکت‌های نرم‌افزاری مدیریت پروژه به صورت آنلاین است. شرکت Basecamp پس از سال‌ها فعالیت در تجارت، لیست بالایی از مشتریان خوشحال را به دست آورده است دائماً برای نرم‌افزارهای خود دیدگاه‌های محکم می‌گیرد.

Basecamp یک پلتفرم ساده مدیریت پروژه ارائه می‌دهد که به شدت به چک‌لیست‌ها و لیست‌های وظایف برای سازمان‌دهی کار متکی است. تیم‌ها می‌توانند لیست ایجاد کنند، سپس کار را به یکدیگر اختصاص دهند و این همکاری را در سازمان مشتری ساده‌تر می‌کند.

Basecamp همچنین شامل تقویم‌ها و ذخیره فایل‌ها در برنامه‌های خود است، بنابراین می‌توان از این نرم‌افزار برای برنامه‌ریزی پروژه غیررسمی استفاده کرد، اما این نرم‌افزار برای برنامه‌ریزی پروژه مبتنی بر گاه‌شمار طراحی نشده است. اگر به دنبال ابزاری کوچک برای سازمان‌دهی وظایف خود در لیست‌ها هستید، Bootcamp می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا