اخبارمطالب ویژه

اپلیکیشن چت Typetalk در طول بحران ویروس کرونا برای تیم‌هایی با هراندازه رایگان می‌شود

 

از تاریخ اول آوریل، شرکت Nulab اپلیکیشن چت TypeTalk را برای مدت سه ماه به‌صورت رایگان ارائه می‌دهد تا از استارتاپ‌ها و سازمان‌هایی که به دلیل بحران ویروس کرونا  مجبور به بستن دفاتر خود شده‌اند، پشتیبانی کند. همه‌گیری جهانی بسیاری از کارگران و مشاغل را غافلگیر کرده است و به‌این‌ترتیب یک نرم‌افزار مشارکتیِ زمان واقع، یک ضرورت برای سازمان‌دهی مجدد گردش کار کل شرکت‌ها است.

شرکت Nulab ابزاری را ایجاد می‌کند که به‌طور ویژه برای تیم‌های کار از راه دور در بهبود بهره‌وری، مدیریت وظایف و برقراری ارتباط بهتر و مؤثر بین همکاران طراحی‌شده است. با تهدید همه‌گیریِ COVID – ۱۹ ، این شرکت نیز تصمیم گرفت به وظیفه خود عمل کند تا ضمن دوباره‌سازی جریان کاری سازمانی، به افراد و مشاغل کمک کند تا با راحتی بیشتری ارتباط برقرار کنند.

Shinsuke Tabataمدیر مالی شرکت Nulab می‌گوید: “بهداشت عمومی و ایمنی کارگران در حال حاضر باید در اولویت همه باشد. ما معتقدیم که انجام فاصله اجتماعی از اهمیتی حیاتی برخوردار است. درواقع تمام کارمندان ما چندین هفته است که از راه دور کار می‌کنند.” او ادامه می‌دهد:” در سال‌های گذشته کار از راه دور به یک‌روند روبه رشد تبدیل‌شده است. دورکاری فواید زیادی داشته اما چالش‌های خود را هم دارد. هدف اصلی شرکت ما طراحی نرم‌افزاری است که همکاری و ارتباط از راه دور را افزایش دهد و اکنون بیش از هر زمان دیگر برقراری ارتباط با دیگران – همکاران، خانواده و دوستان – برای کنار آمدن با این شرایط اضطراری بسیار مهم است. اکنون در زمان سختی بسر می‌بریم که ممکن است فعالیت تجاری سازمان‌ها در هراندازه به‌ویژه سازمان‌های کوچک را به خطر بیندازد. برای ما، در دسترس قرار دادن اپلیکیشن Typetalk به‌صورت رایگان در اختیار همه، یک انتخاب طبیعی و منسجم با مأموریت تجاری بود. این روش ما برای حمایت از شرکت‌ها و کارگران است و مفهومش این است که “ما در این شرایط باهم هستیم”.

برای استفاده رایگان از اپلیکیشن Typetalk ، افراد باید به وب‌سایت این اپلیکیشن مراجعه کرده و با یک ایمیل ثبت‌نام کنند. این اپلیکیشن از تیم‌هایی تا ۵۰۰ کاربر هم پشتیبانی می‌کند.

 

درباره شرکت Nulab

شرکت Nulab در سال ۲۰۰۴ در ژاپن تأسیس شد و ایجادکننده نرم‌افزارهای بهره‌وری است که بیش از ۴ میلیون نفر در بیش از ۱۹۰ کشور جهان از آن استفاده می‌کنند. دفاتر این شرکت در نیویورک، آمستردام، سنگاپور، توکیو، کیوتو قرار داشته و دفتر مرکزی آن در شهر فوکوکا ژاپن است.

 

محصولات شرکت Nulab شامل مدیریت آنلاین پروژه و نرم‌افزار ردیابی باگِ Backlog، نرم‌افزار دیاگرام مبتنی بر فضای ابری به نام Cacoo و اپلیکیشن چت Typetalk است. برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت https://nulab.com مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا