اخبار بلاکچین

گوچی اولین برند بزرگی است که پرداخت های ApeCoin را می پذیرد!

گوچی ابتکارات Web3 خود را با اجازه دادن به کریپتو نردها برای خرید محصولاتش با ApeCoin در فروشگاه هایش افزایش داده است و به فهرستی از ۱۲ دارایی دیجیتال دیگر که برای پرداخت می پذیرد اضافه کرده‌است.

غول مد ایتالیایی، گوچی، اولین برند بزرگی است که پرداخت‌هایی را در قالب ApeCoin (APE) وابسته به Bored Ape Yacht Club  می‌پذیرد.

اینگونه اخبار بلاک چین برای ارز‌های دیجیتال می‌تواند به پروژه‌ها اعتبار بخشیده و باعث رشد قابل توجه آن‌ها شود. همچنین این دسته از اتفاقات کاربرد بیشتری را برای ارز دیجیتال نیز به ارمغان می‌آورد.

مشتریان گوچی در ایالات متحده اکنون می توانند اقلامی را در فروشگاه با APE خریداری کنند، در حالی که زیرساخت پرداخت توسط BitPay ارائه می شود. بیت‌پی در واقع شرکتی است که در گذشته به نام های بزرگی مانند AMC Theaters  کمک کرده است تا پرداخت های کریپتو را بپذیرند.

با وجود ادامه بازار نزولی کریپتو، این برند مد امسال وارد بخش کریپتو شده است.

در ماه فوریه سال ۲۰۲۲، گوچی کار خود را با مجموعه NFT “SUPERGUCCI” در همکاری با برند اسباب بازی وینیل SUPERPLASTIC آغاز کرد. در ماه بعد، گوچی مجموعه NFT “Gucci Grail” را برای صاحبان پروژه های برتر NFT مانند BAYC عرضه نمود.

برای آشنایی بیشتر با موضوع، پیشنهاد می شود این مقاله را نیز مطالعه بفرمایید: هدف کشور‌ها از پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی کشور چیست؟

در ماه می، این شرکت برنامه‌های خود را برای پذیرش ۱۲ دارایی کریپتو به عنوان روش‌های پرداخت در ۱۱۱ فروشگاه در آمریکای شمالی اعلام کرد. این لیست شامل بیت کوین (BTC) ، بیت کوین کش (BCH)، اتر (ETH)، بیت کوین پیچیده (WBTC)، لایت کوین (LTC)، شیبا اینو (SHIB)، دوج کوین (DOGE) و پنج استیبل کوین دلاری آمریکا بود.

طبق اخبار بلاک چین به نظر می‌رسد که کلکسیونرهای BAYC تا کنون حمایت زیادی از تصمیمات کریپتو گوچی نشان داده‌اند. کاربر با نام مستعار توییتر NBAtopShotEast ادعا می‌کند که اولین کسی است که برای اقلام گوچی در ETH در شعبه این برند در خیابان Wooster در شهر نیویورک در ماه جولای پرداخت می‌کند. دو عضو دیگر BAYC ادعا کردند که دومین و سومین نفری هستند که این کار را انجام می دهند.

 APE  پس از انتظارات بسیار در اوایل سال جاری در ماه مارس راه اندازی شد. سازمان غیرمتمرکز خودگردان (DAO) و جامعه حاکمیتی آن از آن زمان به شدت درگیر بوده و بر تصمیمات مهمی مانند وتو کردن پیشنهاد انتقال APE از اتریوم به یک بلاک چین جدید در ماه ژوئن نظارت داشته است.

ماه گذشته، DAO  به چندین پیشنهاد قابل توجه، مانند مطالعه امکان پذیری میزبانی کنفرانس و جشنواره NFT و تأمین بودجه APE برای Bored Ape Gazette رای مثبت داد تا به یک سایت خبری ۲۴ ساعته تبدیل شود. علاوه بر این، این پروژه در پاسخ به فشار رسانه‌ای از سوی جامعه و اخبار بلاک چین، روی راه اندازی سهام APE کار می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا