اخباردفتر مدیریت پروژهکنترل و مدیریت پروژهگزارش، نقد و تحلیلمدیریت تغییراتمدیریت ریسک

اخذ مدرک مدیریت پروژه از دانشگاه UCL (دانشگاه بین‌المللی لندن)

مدرک مدیریت پروژه APM، مدرک میانی از سه سطحِ APM است و به‌عنوان معیار دانش مدیریت پروژه دقیق در طیف وسیعی از موضوعات عمل می‌کند.

مدرک PFQ که سطح پایین‌تر آن است برای کسانی است که باکارهای مرتبط با پروژه تازه آشنا شده‌اند یا به خاطر نوع کارشان به طریقی با مدیریت پروژه در ارتباط هستند. این مدرک مفاهیم کلیدی و اصطلاحات PM را پوشش می‌دهد. مدرک PPQ که سطح بالاییِ آن است، آزمون و ارزیابی عمیقی از توانایی‌های مدیریت پروژه‌ای باتجربه برای رسیدگی به پروژه در عمل است.

PMQ درک شما از دانش مدیریت APM را افزایش می‌دهد. (یعنی BoK) اغلب افراد اگر سرفصل‌های این دوره را ببینند درخواهند یافت که بر مبنای دانشی که دارند بناشده است و فقط تعاریفی را به مفاهیمی که به شکل دقیق فهمیده شوند می‌افزاید و دانش آن‌ها را گسترش می‌دهد. بنابراین این دوره به این افراد دید می‌دهد و موجب اعتمادبه‌نفس خودشان و کسانی که با آن‌ها کار می‌کنند می‌شود.

این دوره در سراسر انگلستان و در بخش‌های مختلف صنعتی شناخته‌شده است و اغلب برای القای گام رسمی مدیریت پروژه استفاده می‌شود. این طولانی‌ترین مدرک برای APM است و همچنین ازنظر تعداد نامزدها و جوایز، هرساله محبوب‌ترین است.

فراتر از این سه سطح، موقعیتی پیشرفته‌تر و منصفانه‌تر برای افراد حرفه‌ای پروژه در نظر گرفته‌شده است که می‌توانند برخلاف ۵ بُعد حرفه‌ای گری، می‌توانند با آن ضروریات APM را تأمین کنند. به‌طور خلاصه یعنی تعهد به حرفه و افراد حول آن با عمیق شدن در فعالیت‌های کاری و کیفیت‌ها.

این موضوع برای کارفرمایان و استخدام‌کنندگانی که مایل به شناسایی بالاترین کیفیت متخصصان پروژه هستند، اهمیت بیشتری دارد. PMQ به‌عنوان یک معیار عملی و مفید (در نوع خودش) و یک استاندارد از دانش، یک دوره مقدماتی و آمادگی بسیار عالی برای کسانی است که مسیر ذکرشده را در ذهن دارند.

چرا UCL؟

در UCL ما اعتقادداریم که تحقیق و دانش ما برای همه قابل‌دسترسی است. به‌عنوان رهبران آموزش و پژوهش، ما قصد داریم به افراد و سازمان‌ها کمک کنیم خود و جهان اطرافشان را بهبود بخشند. ما رهبران جهان هستیم. UCL چهارمین دانشگاه در انگلستان و دهمین دانشگاه در رتبه‌بندی جهانی دانشگاه‌ها QS سال ۲۰۱۹ است. با استفاده از آخرین دانش و تحقیقات از موسسه آموزشی UCL، این دانشگاه به شما اطمینان می‌دهد که چگونه خود و کارمندان شما بهترین کارایی را از قابلیت‌هایی که دارند داشته باشند.

در جامعه مدیریت پروژه، UCL به مدت چندین دهه فعال بوده است و در حال حاضر از طریق روش‌های مختلف ازجمله ریاضیات، مشاوره، برنامه‌های مدرک و دوره‌های CPD با این رشته درگیر است. دوره PMQ در UCL در حال حاضر از سال ۱۹۹۸ تأسیس‌شده است و در کنار تغییرات در حرفه و دانش PM توسعه‌یافته است.

من در این دوره چه چیزی یاد می‌گیرم؟

اساتید این دانشگاه متخصصان حرفه‌ای در رشته‌های مختلف ازجمله مهندسی، مدیریت، ساخت‌وساز و حتی علوم قضایی هستند. با کارکردن در سطح جهانی در حوزه‌های ذکرشده، دانشگاه برای دهه‌ها در توسعه و برنامه‌سازی رویکردهای مدیریت پروژه تجربه داشته است. در این دوره اساتید مختلفی در طول هفته تجربیات خود را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تجربه تدریس اساتید این دانشگاه شامل دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد تا دانشجویان در تمام مراحل کاری و همچنین دوره‌های اجرایی و CPD برای کسانی که در مسئولیت‌های کاری در این حوزه‌ها دارند.

متد تدریس این دانشگاه بر مبنای توسعه قابلیت‌های گسترده‌تر شما بنانهاده شده است و تنها محدود به کیفیت‌ها نیست. دانشگاه چگونگی یکپارچه‌سازی دانش کسب‌شده در تمرین‌های کاری عملی را در نظر می‌گیرد.

هنگامی‌که به کسب دانش بیشتر علاقه داشته باشید، حال چه در دوره‌ها و رشته‌های اضافه‌شده یا با همکاری دیگران، دانشگاه با خوشحالی برای گام‌های بعدی به شما مشاوره خواهد داد. شبکه‌های حرفه‌ای متعلق به دانشگاه چه در دانشگاه و فراتر از آن، به UCL کمک می‌کنند تا به پیشرفت و رشد بیشتر شما کمک کند و از شما در برابر سؤالات مرتبط با مدیریت پروژه حمایت می‌کند.

کلاس‌ها به‌اندازه کافی کوچک هستند و به شما اجازه می‌دهند تا به‌راحتی با اساتید ارتباط برقرار کنید و در زمان موردنیاز از توجه و کمک آن‌ها بهره‌مند شوید و به‌اندازه کافی بزرگ هستند تا دانشجویان از گروه‌های کاری کوچک لذت ببرند. تجربه اساتید به این معنی است که آن‌ها می‌توانند خود را با نیازهای هر دانشجو وفق دهند.

علاوه بر کلاس درس، همراه با دوره‌های CPD خدمات آنلاین هم ارائه می‌شود. این موضوع به دانشجویان امکان رؤیت موضوعات درسی و سؤالات دیگر و ابزارهای مطالعه شخصی و تعامل با دیگر دانشجویان و کارمندان پیش از رفتن به کلاس در انجمن‌ها را می‌دهد. کسانی که امتحان دارند این روش را برای حل سؤالات مرتبط با PMQ پیش از امتحان مفید می‌دانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا