اخبارمطالب ویژه

نسخه دوازدهم مجله خط دید منتشر شد

همان‌طور که می‌دانیم در قرن حاضر برای همه کسب‌وکارها موفقیت در پروژه‌های گوناگون منوط به کسب مهارت‌های عالی در حوزه مدیریت پروژه است. اساساً در هر کار تیمی بدون برنامه و مدیریت و روش‌های اثبات‌شده علمی نمی‌توان به موفقیت دست یافت. در پروژه‌های فناوری اطلاعات تلفیق مهارت‌های مدیریت‌پروژه و مهارت‌های نرم‌افزاری (مانند برنامه‌نویسی، شبکه و …) لازمه موفقیت است. دپارتمان مدیریت‌پروژه شرکت داده‌پرداز پویای شریف همواره تلاش کرده تا در مجله خط دید این دو مبحث حیاتی را در نظر گرفته و انواع مهارت‌های ذکرشده برای هر دو بخش مذکور را پوشش دهد. این مجموعه با توجه به تجربه‌های موفقی که بیش از ده سال در شرکت داده‌پرداز پویای شریف پیرامون مدیریت پروژه‌هایی وب‌سایت، سامانه‌های اختصاصی و Application های اندروید و iOS، مستندسازی و ارائه مشاوره‌های تخصصی در حوزه استقرار سامانه مدیریت پروژه داشته، تأسیس‌شده است. به‌عبارت‌دیگر وجود تجربیاتی که حاصل انجام تعداد بیشماری از پروژه‌های بیان‌شده است، عامل این شد تا ما تصمیم بگیریم این تجربیات را با شما نیز به اشتراک بگذاریم.

ما در مجموعه خط دید، متعهد شده‌ایم با تمام توان در راستای ارائه محتوای باکیفیت تلاش کرده و در این راستا از ابزارهای موجود نظیر وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی مختلف (تلگرام، اینستاگرام، فیس‌بوک، آپارات، تویتر و گوگل پلاس) و مجله چاپی نیز بهره خواهیم برد. لذا محتوای مجله شامل دو بخش است: محتوای مرتبط با مدیریت پروژه و محتوای مرتبط با کامپیوتر و بالأخص برنامه‌نویسی.

مطالب جذاب و خواندنی در این نسخه مجله خط دید، آنچه در این نسخه می‌خوانیم:

۱- مقاله‌ای داریم با عنوان بهترین نرم‌افزارهای مدیریت پروژه ۲۰۱۹ که در آن به معرفی برترین نرم‌افزارهای مدیریت پروژه پرداخته‌ایم.

۲- محتوایی داریم با عنوان قدرت انتظارات شما در شکل دادن به رفتار تیم‌هایتان که در آن نحوه مدیریت تیم پروژه و انتظارات شما در پیشبرد اهداف پروژه بیان شده است.

۳- در ۴ مطلب بعدی به بررسی رویدادهای چابک و فراتر از آن، کنفرانس مدیریت پروژه APM، کنفرانس مدیریت پروژه فنی و کنفرانس مدیریت تغییر ۲۰۲۰ پرداخته‌ایم.

۴- مقاله‌ای داریم با عنوان اداره مدیریت پروژه (PMO)، کجا هستیم و چگونه دوباره تمرکز کنیم؟ که مطالب بسیار مفیدی برای مدیران پروژه برای رسیدن به اهداف پروژه در آن آمده است.

۵- چگونه فضای اداره پربار بسازیم یکی از بهترین منابع برای نحوه تنظیم فضای اداری برای بهره‌گیری بیشتر از کارایی کارمندان است.

۶- در بخش معرفی کتاب، برخی از بهترین کتاب‌های مدیریت پروژه را برای افراد مبتدی شرح داده‌ایم.

۷- برای افراد علاقه‌مند به پایتون، مقاله‌ای با عنوان زبان برنامه‌نویسی پایتون: یک راهنمای مفید داریم که در آن به بررسی این زبان برنامه‌نویسی می‌پردازیم.

۸- در ادامه سری مطالب هوش مصنوعی با پایتون به بخش یادگیری ماشین می‌رسیم. این بخش برای افراد علاقه‌مند منبع بسیار مفیدی محسوب می‌شود.

۹- خبری داریم با عنوان iOS 13.3 اپل دومین توسعه نسخه بتا و نسخه بتا عمومی را منتشر کرد که به بررسی حواشی مربوط با این خبر پرداخته‌ایم.

۱۰- یکی از مقالات خوب مجله، مقاله باعنوان اپل لپ‌تاپ ۱۶ اینچی جدید خود را معرفی می‌کند: مک‌بوک پرو است که در آن به بررسی این محصول خارق‌العاده اپل پرداخته‌ایم.

۱۱- خبری داریم باعنوان گوگل از کاربران کروم برای کمک به شناسائی سایت‌های فریبنده سوال می‌کند و روش انجام این کار در مرورگر را توضیح داده‌ایم.

۱۲- یکی از بهترین مقالات ما با عنوان ۹ حقیقت جالب بیت کوین که همه دارندگان آن باید بدانند می‌باشد. این مقاله می‌تواند درک درستی به شما در رابطه با بیت کوین بدهد.
۱۳- مقاله ۵G چیست و برای شما به چه معنی است دید خوبی به شما در مورد این فن‌آوری نسل پنجم ارتباطات می‌دهد.

۱۴- مقاله چاپگر سه‌بُعدی چیست؟ هر چیزی که لازم است بدانید به بررسی انواع چاپگر سه‌بُعدی و راه‌های کارایی آن پرداخته است.

۱۵- در مقاله بعدی مطلب مفیدی باعنوان چگونه طراح سایت شوید داریم. اگر به طراحی سایت علاقه دارید، توصیه می‌کنیم حتما این مقاله را بخوانید.

۱۶- مقاله بعدی ما سری مطالب جاوا ۸: بخش تکمیلی عبارات لامبدا می‌باشد. مطالعه این مقاله به تمام دوستداران جاوا توصیه می‌شود.

۱۷- رویدادی داریم با عنوان گردهمایی جهانی اسکرام ۲۰۲۰ که زمان و مکان این رویداد را ارائه پاره‌ای از جزییات آورده‌ایم.

۱۸- در قسمت بعدی مطلبی داریم با عنوان نحوه ایجاد نمودارPERT که مطلب مفیدی برای دوستداران مدیریت پروژه می‌باشد.

۱۹- سری مطالب آموزش جاوا۸: متدهای پیش‌فرض بخش بعدی مقالات ما است.

۲۰- دو مصاحبه با امیرعباس عبدلاعلی و پژمان نوری خواهیم داشت.

۲۱- در آخرین مطلب هم‌نشست مدیریت پروژه ۲۰۲۰ را معرفی خواهیم کرد.

ما تصمیم گرفتیم برای سهولت دسترسی خوانندگان محترم، راحت‌ترین راه‌های خرید مجله را فراهم کنیم. لذا از این نسخه فرم اشتراک و تعرفه‌های خرید و راه‌های تهیه مجله خط دید در ابتدای مجله آمده است.

ما همواره با شما در ارتباط هستیم. در صورت تمایل برای ارتباط و همکاری با ما میتوانید از اطلاعات تماسِ زیر استفاده نمایید:

آدرس ما: تهران، میدان ونک، خیابان برزیل، تقاطع با توانیر، کوچه امید، پلاک ۶، طبقه دوم

• ایمیل: info@khatedid.com

• ایمیل: khatedid.info@gmail.com

• همکاری با ما: http://job.dadehpardaz.com

• تلفن: ۰۲۱۸۸۶۵۹۴۶۹

• فکس: ۰۲۱۸۸۶۵۹۴۷۰

• سامانه پیامک: ۰۲۱۸۸۶۵۲۱۴۹

• کد پستی: ۱۴۳۵۶۸۳۸۱۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا