اخبارمطالب ویژه

نسخه یازدهم مجله خط دید منتشر شد

همان‌طور که می‌دانیم در قرن حاضر برای همه کسب‌وکارها موفقیت در پروژه‌های گوناگون منوط به کسب مهارت‌های عالی در حوزه مدیریت پروژه است. اساساً در هر کار تیمی بدون برنامه و مدیریت و روش‌های اثبات‌شده علمی نمیتوان به موفقیت دست‌ یافت. در پروژه‌های فناوری اطلاعات تلفیق مهارت‌های مدیریت‌پروژه و مهارت‌های نرم‌افزاری (مانند برنامه‌نویسی، شبکه و …) لازمه موفقیت است. دپارتمان مدیریت‌پروژه شرکت داده‌پرداز پویای شریف همواره تلاش کرده تا در مجله خط دید این دو مبحث حیاتی را در نظر گرفته و انواع مهارت‌های ذکرشده برای هر دو بخش مذکور را پوشش دهد. این مجموعه با توجه به تجربه‌های موفقی که بیش از ده سال در شرکت داده‌پرداز پویای شریف پیرامون مدیریت پروژه‌هایی وب‌سایت، سامانه‌های اختصاصی و Application های اندروید و iOS، مستندسازی و ارائه مشاوره‌های تخصصی در حوزه استقرار سامانه مدیریت پروژه داشته، تأسیس‌شده است. به‌عبارت‌دیگر وجود تجربیاتی که حاصل انجام تعداد بیشماری از پروژه‌های بیان‌شده است، عامل این شد تا ما تصمیم بگیریم این تجربیات را با شما نیز به اشتراک بگذاریم.

ما در مجموعه خط دید، متعهد شده‌ایم با تمام توان در راستای ارائه محتوای باکیفیت تلاش کرده و در این راستا از ابزارهای موجود نظیر وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی مختلف (تلگرام، اینستاگرام، فیس‌بوک، آپارات، تویتر و گوگل پلاس) و مجله چاپی نیز بهره خواهیم برد. لذا محتوای مجله شامل دو بخش است: محتوای مرتبط با مدیریت پروژه و محتوای مرتبط با کامپیوتر و بالأخص برنامه‌نویسی.

مطالب جذاب و خواندنی در این نسخه مجله خط دید، آنچه در این نسخه می‌خوانیم:

۱- مقاله‌ای داریم با عنوان چگونه مدیریت پروژه می‌تواند بر عدم قطعیت برگزیت غلبه کند که در آن به بررسی نقش مدیریت پروژه برای برون رفت از بحران برگزیت می‌پردازیم.

۲- مقاله‌ای داریم با عنوان سه راه حل ساده برای حل مناقشات معمول اداره که در آن به معرفی راه‌کارهای حل اختلاف در ادارات می‌پردازیم.

۳- یکی از بهترین و جذاب‌ترین مقالات ما تحت عنوان ۲۷ همایش مدیریت پروژه سال ۲۰۱۹ که ارزش حضور را دارند می‌باشد که در آن همایش‌های مدیریت پروژه برتر این سال معرفی شده‌اند.

۴- مقاله پتانسیل هوش مصنوعی برای انقلاب در مدیریت پروژه به بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در مدیریت پروژه می‌پردازد.

۵- مقاله کاربردی دیگر با تیتر استفاده از مدیریت پروژه در صنعت ارتباطات داریم که همانطور که از نامش مشخص است به بررسی راه‌کارهای ارائه شده در هوش مصنوعی برای ارتباطات می‌پردازد.

۶- در بخش معرفی کتاب به بررسی کتاب PMBOK ویرایش ششم پرداخته‌ایم.

۷- در ادامه سری مطالب هوش مصنوعی با پایتون در بخش چهارم مفاهیم اولیه به توضیح برخی از اساسی‌ترین مفاهیم هوش مصنوعی پرداخته‌ایم.

۸- در بخش بعدی هوش مصنوعی با پایتون، مبحث مقدماتی را از این مقاله آغاز کرده‌ایم لذا توصیه می‌کنیم حتما آن را مطالعه کنید.

۹- مطلبی جذاب با عنوان اپل iPad 2019 داریم که به بررسی همه‌جانبه این محصول شگفت‌انگیز اپل پرداخته است.

۱۰- مقاله دیگری با تیتر توسعه‌دهندگان اَپ‌های کنترل والدین درخواست API صفحه نمایش دارند داریم که در آن به اخبار این اَپ‌ها پرداخته‌ایم.

۱۱- مطلبی داریم با عنوان سیستم‌های تعاملی که در آن به شکل جامع این سیستم‌ها مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

۱۲- به علاقه‌مندانِ بیت کوین توصیه می‌کنیم مقاله با عنوان چگونه می‌توان به آدرس بیت کوین رسید و چرا این آدرس مهم است را از دست ندهند.

۱۳- مقاله جذاب دیگری با عنوان چگونه برنامه‌نویسی یاد بگیریم داریم که در آن بهترین ‌روش‌های یادگیری برنامه‌نویسی مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

۱۴- در مطلب بعدی رویداد XP 2019 مورد بررسی قرار گرفته است.

۱۵- در بخش بعدی سری مطالب آموزش جاوا ۸ به بررسی تکمیلی عبارات لامبدا پرداخته‌ایم. در این بخش با ارائه مثال عبارات لامبدا مورد بررسی قرار گرفته‌اند لذا دوستان علاقه‌مند به برنامه‌نویسی این بخش را از دست ندهند.

۱۶- در بخش سوم سری مطالب آموزش جاوا ۸، ارجاع متد مورد بررسی قرار گرفته است. این مقاله دربرگیرنده مطالب کاربردی برای افرادی است که به جاوا ۸ علاقه دارند.

۱۷- یکی از بهترین مصاحبه‌های ما با مدیرعامل شرکت کریپتولند به شکل اختصاصی در این نسخه از مجله آمده است. مطالب جذاب برای آن دسته از دوستانی از که به رمزارزها علاقه دارند در این مقاله به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است.

۱۸- در مطلب بعدی کنفرانس مهندسی ساخت و مدیریت پروژه: ICCEPM 2019 مورد بررسی قرار گرفته است.

ما تصمیم گرفتیم برای سهولت دسترسی خوانندگان محترم، راحت‌ترین راه‌های خرید مجله را فراهم کنیم. لذا از این نسخه فرم اشتراک و تعرفه‌های خرید و راه‌های تهیه مجله خط دید در ابتدای مجله آمده است.

ما همواره با شما در ارتباط هستیم. در صورت تمایل برای ارتباط و همکاری با ما میتوانید از اطلاعات تماسِ زیر استفاده نمایید:

آدرس ما: تهران، میدان ونک، خیابان برزیل، تقاطع با توانیر، کوچه امید، پلاک ۶، طبقه دوم

• ایمیل: info@khatedid.com

• ایمیل: khatedid.info@gmail.com

• همکاری با ما: http://job.dadehpardaz.com

• تلفن: ۰۲۱۸۸۶۵۹۴۶۹

• فکس: ۰۲۱۸۸۶۵۹۴۷۰

• سامانه پیامک: ۰۲۱۸۸۶۵۲۱۴۹

• کد پستی: ۱۴۳۵۶۸۳۸۱۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا