برنامه نویسی وب

ساخت و مدیریت یک وب سایت (بخش اول)

ساخت و مدیریت وب سایت‌های متعدد می‌تواند به سرعت به یک کار وقت گیر تبدیل شود. برای کسانی که چند سایت وردپرسی را مدیریت می‌کنند، بازده بسیار مهم است. پالایش و بهینه سازی گردش کار شما، با بهره گیری از هاست  مدیریت شده وردپرس، در زمانبندی روزانه شما فضا ایجاد می‌کند و شما را قادر می‌سازد تا روی مشتریان تمرکز کنید به جای اینکه با انجام وظایف تکراریِ حفظ و نگهداریِ دستی وب سایت، سرعت خود را پایین آورید.

انتقال به هاست وردپرسِ مدیریت شده می‌تواند منجر به صرفه جویی زمانی زیادی برای طراحان و توسعه دهندگان وب شده و قابلیت جذب مشتریان بیشتری را ایجاد کند و در نهایت کسب و کار موفق‌تر و کارآمدتری داشته باشید. ما لیستی از ۵ تا از بهترین شیوه‌های در دسترس میزبانی وردپرس مدیریت شده را جمع آوری کرده‌ایم که به آن می‌پردازیم:

۱- بالاآمدنِ سنگینِ ابتدایی را به میزبانی مدیریت شده وردپرس بسپارید

نصب و راه اندازیِ یک سایت جدید وردپرسی نیازمند چند تسک زمان بر، مانندِ نصب وردپرس، راه اندازی پشتیبانی، نصب افزونه‌ها برای بهینه سازیِ زمان‌های بارگذاریِ صفحه، راه اندازی امنیت و ایجاد سایت برای توسعه و آزمایش می‌باشد. هاست مدیریت شده وردپرس، وظایف راه اندازی را با پیش نصب این ویژگی‌ها و افزونه‌ها به شکل خودکار در می‌آورد، تا شما آماده حرکت شده و تسک بعدی را به دست بگیرید. برای مثال با ابزار GoDaddy هاست وردپرس مدیریت شده، می‌توانید تمام این کارها را زیر دودقیقه انجام دهید.

۲- خودکار سازی حفظ و نگهداری وب سایت تا جای ممکن

توسعه دهندگان و طراحانی که مدیریت مداوم سایت‌های مشتری را برعهده دارند، با فهرست روبه رشدی از وظایف پیش پا افتاده روبرو می‌شوند. افزون بر آن، گاهی اوقات ممکن است مشتریان ارزش و اهمیتِ حفظ و نگهداری وب سایت را درک نکنند، چرا که بخش اعظم این تسک ها در back-end وب سایت انجام می‌شود. به جای وقت گذاشتن روی sure core، theme و به روزرسانی های افزونه‌ها، سایت را نشکنید، سعی کنید از افزونه‌های پیش نصب استفاده کنید و به روزرسانی های خودکارِ پیشنهاد شده توسط خدمات‌هاست وردپرس مدیریت شده را به کار ببرید تا از اجرا شدنِ هماهنگ موارد اطمینان حاصل کنید.

۳- ابزارهای امنیتی خود را دسته کنید

به جای کار با مجموعه‌ای از ابزارهای امنیتی و افزونه‌ها، با جمعی از ابزارهای گزینه‌های امنیتی پیش از نصب که به همراه‌هاست مدیریت شده وردپرس ارائه می‌شود، کار کنید. مطمئن شوید که به SSL (Secure Sockets Layer)، رمزگذاری سطح بالا و شناسائی کننده‌های بدافزاری که پیش از این پیکربندی شده باشند و به روزرسانی های خودکار دسترسی داشته باشید. وقتی این ابزارها را با هم دسته می‌کنید، در زمان دانلود و زمانِ به روزرسانی تک تک که گاهی اوقات در راهکارهای سطح بالای امنیت وب مورد نیاز است، صرفه جویی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا