برنامه نویسی وب

ساخت و مدیریت یک وب سایت (بخش دوم)

۱- عیب یابی را برون سپاری کنید

پیدا کردن مشکل آسان است- ترفندکار، پیداکردن و رفع مشکل پیش از متوجه شدنِ مشتریان شما است. اما حتی اگر شما سریع باشید، رفع مشکل می‌تواند ساعت‌ها طول بکشید، اگر چنانچه شناسائی مشکل روزها به طول نینجامد. با بازکردن یک خط مستقیم اختصاصی و تخصصی با تیم پشتیبانی در زمان صرفه جویی کنید. بسیاری از خدمات‌هاست مدیریت شده تیم تمام وقتِ پشتیبانی مشتری ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در اختیار توسعه دهندگان و طراحان وب می‌گذارد.

۲- درباره گردش کار دوباره فکر کنید

اگر هنوز به سایت‌های وردپرسی خودتان وارد یا خارج می‌شوید (Log in و Log out) و این کار را با وارد شدن‌های تکی و از بین هزاران نوار صفحه در پنجره مرورگر خود انجام می‌دهید، زمان زیادی از دست می‌دهید. با هاست وردپرس مدیریت‌شده، می‌توانید از یک داشبورد چندین سایت را متمرکز کرده و مدیریت کنید. ممکن است این موضوع به نظر عقلانی برسد، اما یک داشبورد متمرکز و یکی شده، بهترین دوست یک توسعه‌دهنده وب‌سایت است.

نتیجه‌گیری

وب به‌سرعت در حال پیشرفت است، همانند نیازهای مشتری و کسب‌وکار. با تکمیل کردنِ Back-end وب‌سایت خود و ایجاد خودکار وظایف در صورت امکان، می‌توانید اقدامات پیشگیرانه‌ای را با توجه به نیازهای روبه رشد کسب‌وکارهای مبتنی بر وب و مشتریان انجام دهید. با محول کردن وظایف سنگین حفظ و نگهداری وب‌سایت به هاست مدیریت‌شده وردپرس از طریق خودکارسازی و دسته‌بندی ابزارهای امنیتی، می‌توانید دوانتهای گردش کار خود را دوباره تصور کنید و درنهایت در زمان گران‌بها صرفه‌جویی کنید. اینکه با آن زمان چه کنید به شما بستگی دارد، اما سه ساعت در دوره زمانی که با سرعت وب حرکت می‌کند، زمان کمی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا