آموزشمطالب ویژه

دفترچه راهنمای دورکاریِ سال ۲۰۲۰، از بزرگ‌ترین شرکت‌ کار از راه دور جهان – بخش آخر

استفاده از GitLab برای همکاری از راه دور

GitLab ابزاری برای همکاری است که به افراد کمک می‌کند تا بهتر باهم کار کنند، چه در یک مکان باشند یا اینکه در مناطق مختلف زمانی پخش‌شده باشند. در ابتدا GitLab به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار اجازه می‌داد تا در نوشتن کد و پکیج کردنِ آن در اپلیکیشن‌های مختلف همکاری کنند. امروز GitLab طیف گسترده‌ای از قابلیت‌هایی را دارد که مورداستفاده افراد در انواع شرکت‌ها و نقش‌های شغلی مختلف از فروش و بازاریابی گرفته تا حمایت قانونی و پشتیبانی از مشتری قرار می‌گیرد.

 

حین کار مستندسازی کنید

به‌جای گم‌شدن اطلاعات مهم در ایمیل یا چت، نوشتن آنچه در داخل GitLab اتفاق می‌افتد در بخش GitLab Issues (موضوعات GitLab) به این معنی است که برنامه، پردازش و اجرا به شکل خودکار مستندسازی شده‌اند. می‌توان سایر همکاران را برای کامنت گذاشتن و همکاری، تگ کرد. ازآنجاکه موضوعات در یک کانال many-to-many گذاشته می‌شوند می‌توان افراد بیشتری را به کار گره زد بدون اینکه باعث درهم‌وبرهم شدن موضوع شد.

 

از خیال انجام پروژه تا انجام آن، تمام‌مسیر را دنبال کنید

افزودن برچسب[۱] به موضوعات GitLab به شما امکان می‌دهد تا کار را در مراحل مختلف مانند برنامه‌ریزی، کار در حال انجام و کامل طبقه‌بندی کنید. تابلوهای GitLab به شما امکان مشاهده و کنترل نحوه انجام کار را می‌دهند. این کار به‌مثابه انتقال پست‌های دیجیتالی به شکل آنلاین و در سراسر یک‌تخته سفید است به‌نحوی‌که همه بتوانند از آن‌ استفاده کنند نه‌فقط افرادی که در اتاق کنفرانس حضور داشتند.

 

کلمه به کلمه تفسیر کنید

یکی از کاربردهای پیشرفته برای GitLab برخورد مشابه کد با کپی است. شما می‌توانید نه‌تنها کد نرم‌افزار بلکه هر متنی را ذخیره، تفسیر، بررسی و تأیید کنید. باقابلیت کنترل تفسیر GitLab و قابلیت بررسی کد برای نوشتن کپی بر اساس متن، شما قادر خواهید بود تا تفسیرها را ردیابی و دنبال کرده و بدانید چه کسی، چه چیزی را و درجه زمانی تغییر داده است و می‌توانید چندین طرح پیشنهادی را به همان سند ارائه دهید و به‌راحتی مجوزها را مدیریت کنید.

 

اتصال استراتژی به اجرا

تفسیرها و نقشه‌راه‌های GitLab راهی را برای سازمان‌دهی و بصری سازی تمام نمونه‌های کاری شما در یک بازه زمانی طولانی فراهم می‌آورد. درحالی‌که شماره‌ها نشان‌دهنده وظایف روزمره هستند، Epic ها نشان‌دهنده تمام ویژگی‌ها یا پروژه‌ها هستند. نقشه‌های راه به شما امکان می‌دهند تا با دیدن اینکه کدام کار برای زمان بیشتر در رقابت است برنامه‌ریزی کنید و پیشرفت پروژه‌ها را نسبت به تاریخ اتمام ردیابی کنید.

 

برنامه اضطراریِ کار از راه دور داشته باشید

اگر خیلی اتفاقی، کار از راه دور تنها گزینه باشد، چطور می‌توانید آن را ممکن کنید؟ ما به لطف یک تاریخچه طولانی موفق باکار از راه دور، تمام پاسخ‌ها را اینجا آورده‌ایم. از ابزارها و دستورالعمل‌ها گرفته تا راهنمایی‌های BTDT[2] چیزهایی را که برای کار از راه دور نیاز دارید پیدا خواهید کرد.

 

یک خبرنامه کارازراه دور داشته باشید

آیا به دورکاری بیشتری در زندگی (و حضور فیزیکی کمتر در اداره) نیاز دارید؟ برای دریافت دوهفته‌ای نکات، ترفندها و فرصت‌های جدید دورکاری ثبت‌نام کنید.

 

می‌توانید GitLab را به شکل رایگان امتحان کنید

تمام ویژگی‌های GitLab به مدت ۳۰ روز پس از ثبت‌نام رایگان خواهد بود. GitLab چیزی بیش از یک CD / CI[3] (رابط داده‌ای توزیع‌شده پوششی) نیست. آن‌یک چرخه کامل توسعه نرم‌افزاری و ابزار  DevOps دریک اپلیکیشن واحد است.

 

درباره GitLab

GitLab یک پلتفرم DevOps است که از ابتدا به‌عنوان یک اپلیکیشن واحد در تمام مراحل چرخه عمر تهیه محصول DevOps، توسعه، کنترل کیفیت، امنیت و تیم‌های عملیاتی برای کار هم‌زمان روی یک پروژه طراحی‌شده است. GitLab برای تیم‌ها یک مکان ذخیره‌سازی واحد داده، رابط کاربری واحد و یک مدل مجوز سازی درمیان چرخه عمر DevOps برای همکاری و کار روی  یک پروژه فراهم کرده است. از همان مکالمه ساده آغاز پروژه، به‌طور شگفت‌انگیزی چرخه زمانی را کاهش می‌دهد و به‌طور همه‌جانبه روی ساخت سریع‌تر نرم‌افزار تمرکز می‌کند. با توجه به منبع باز بودن، GitLab از کمک‌ها و مشارکت‌های جامعه چند هزارنفری توسعه‌دهندگان و جامعه میلیونی کاربران برای تحویل مداوم نوآوری‌های جدید استفاده می‌کند. بیش از ۱۰۰ هزار سازمان، از استارتاپ‌ها گرفته تا شرکت‌های سازمانی جهانی، من‌جمله Ticketmaster، Jaguar Land Rover، NASDAQ، Dish Network و Comcast برای تهیه ‌نرم‌افزارهای موردنیازشان با سرعت ساخت و تحویل بالا به GitLab اعتماد کرده‌اند. حالا GitLab بزرگ‌ترین شرکت کار از راه دور جهان است که بیش از ۱۲۰۰ عضو در ۶۵ کشور جهان دارد. این راهنما توسط کارشناسان دورکاری باده‌ها سال تجربه ترکیبی در طیف‌های مختلف دورکاری ساخته‌شده است. اگرچه GitLab یک شرکت تماماً دور کار است، این راهنمای دورکاری برای آموزش و تجهیز همه افراد – بدون درنظرگرفتن محیط کار، هم حضوری هم دور کار- با بهترین شیوه‌ها مفید است. ما خواهان پیشرفت شما به‌عنوان یک کارمند دور کار هستیم. با ما در ارتباط باشید و به یادگیری خودتان کمک کنید تا همواره عالی باشید.

 

بخش‌های دیگر مقاله را از لینک‌های زیر بخوانید:

دفترچه راهنمای دورکاریِ سال ۲۰۲۰، از بزرگ‌ترین شرکت‌ کار از راه دور جهان – بخش اول

دفترچه راهنمای دورکاریِ سال ۲۰۲۰، از بزرگ‌ترین شرکت‌ کار از راه دور جهان – بخش دوم

دفترچه راهنمای دورکاریِ سال ۲۰۲۰، از بزرگ‌ترین شرکت‌ کار از راه دور جهان – بخش سوم

دفترچه راهنمای دورکاریِ سال ۲۰۲۰، از بزرگ‌ترین شرکت‌ کار از راه دور جهان – بخش چهارم

دفترچه راهنمای دورکاریِ سال ۲۰۲۰، از بزرگ‌ترین شرکت‌ کار از راه دور جهان – بخش پنجم

دفترچه راهنمای دورکاریِ سال ۲۰۲۰، از بزرگ‌ترین شرکت‌ کار از راه دور جهان – بخش ششم

دفترچه راهنمای دورکاریِ سال ۲۰۲۰، از بزرگ‌ترین شرکت‌ کار از راه دور جهان – بخش هفتم

دفترچه راهنمای دورکاریِ سال ۲۰۲۰، از بزرگ‌ترین شرکت‌ کار از راه دور جهان – بخش هشتم

دفترچه راهنمای دورکاریِ سال ۲۰۲۰، از بزرگ‌ترین شرکت‌ کار از راه دور جهان – بخش نهم

دفترچه راهنمای دورکاریِ سال ۲۰۲۰، از بزرگ‌ترین شرکت‌ کار از راه دور جهان – بخش دهم

دفترچه راهنمای دورکاریِ سال ۲۰۲۰، از بزرگ‌ترین شرکت‌ کار از راه دور جهان – بخش یازدهم

دفترچه راهنمای دورکاریِ سال ۲۰۲۰، از بزرگ‌ترین شرکت‌ کار از راه دور جهان – بخش دوازدهم

دفترچه راهنمای دورکاریِ سال ۲۰۲۰، از بزرگ‌ترین شرکت‌ کار از راه دور جهان – بخش سیزدهم

دفترچه راهنمای دورکاریِ سال ۲۰۲۰، از بزرگ‌ترین شرکت‌ کار از راه دور جهان – بخش چهاردهم

دفترچه راهنمای دورکاریِ سال ۲۰۲۰، از بزرگ‌ترین شرکت‌ کار از راه دور جهان – بخش پانزدهم

دفترچه راهنمای دورکاریِ سال ۲۰۲۰، از بزرگ‌ترین شرکت‌ کار از راه دور جهان – بخش شانزدهم

 

[۱] Label

[۲] Been There، Done That

[۳] Copper Distributed Data Interface

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا